Informacje dla kupujących
Płatność on-line
Płatności dokonuje się za pomocą bramki płatności PayNow. Po pomyślnym dokonaniu płatności na podany adres e-mail zostanie wysłany czek elektroniczny z informacją o zamówieniu i szczegółach płatności. Usługa płatności internetowych jest realizowana zgodnie z Regulaminem międzynarodowych systemów płatności.
Dane osobowe podane przez użytkownika (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer karty bankowej) są poufne i nie podlegają ujawnieniu. Dane karty kredytowej są przesyłane wyłącznie w formie zaszyfrowanej i nie są przechowywane na naszym serwerze internetowym.

Opcje dostawy
Dostawę towarów realizują firmy transportowe InPost oraz DPD
Koszt wysyłki
Czasy i koszty wysyłki mogą się różnić w zależności od Twojej lokalizacji i wybranej firmy spedycyjnej. Wszystkie niezbędne informacje o kosztach i czasie zostaną Ci przekazane podczas składania zamówienia.
Procedura zwrotu
Zwrot lub wymiana towaru jest możliwa w ciągu 14 dni kalendarzowych. Prosimy o przesłanie listu na adres mail (link do maila).
Co zrobić, jeśli podczas rozpakowywania towaru okaże się, że brakuje lub niektóre części są uszkodzone?
Niekompletne lub uszkodzone towary mogą zostać zwrócone, jeśli nie upłynął dopuszczalny okres zwrotu. Możemy jednak dostarczyć dodatkowe brakujące części, składając wniosek do centrum serwisowego dostawcy. Prosimy o kontakt mailowy.